HTML

Bemutatkozás

Harmónia és szépség, egyensúly és egyediség és humor... minden, ami a lakást, a környezetedet az otthonoddá teszi :)

Friss topikok

Lakberendezés - egy műfaj, amihez mindenki ért

2014.06.29. 18:15 freya home design

Vannak hagyományos gumicsontok, amikhez bizonyos társadalmi csoportok, rétegek alapból értenek, genetikai elhivatottság okán, és azonnal határozott véleményük is van róla: ilyen a politika, a foci, a gyereknevelés, az autó, az építőipar és a lakberendezés, hogy csak néhányt említsek.

A focihoz és a politikához nem értek - vessetek a mókusok elé ezért nyugodtan -, az autót csak vezetni tudom, a gyerek nevel engem... na de az épített környezet és annak rendezgetése régi szerelmem, arról próbáltam lemondani jobban fizetett szakmák és munkák kedvéért, de nem sikerült...  Valahogy a lelkem része, amitől szabadulni nem tudok, és foglalkoznom kell vele. Már megkaptam én is, hogy csak önjelölt szakértő vagyok... lehet :)

Dolgoztam sok területen, láttam sok mindent, ezeket a tapasztalataimat, gondolataimat, és az álmaimat szeretném megosztani azokkal, akiket érdekel.
Miért is kell nekem ez ? Minek akarok blogot írni ? Neeeem akaroook :D

De muszáj !

Talán napszúrást kaptam ? Vagy túl nagy a baráti nyomás ? 

Sokan úgy gondolják, nagyobb nyilvánosság előtt kellene megmutatnom, mit tudok... De mit tudok ? Kételkedni... magamban, az érzéseimben, a világban, nagyjából mindenben... talán abban nem kételkedek már, hogy az utam mindenképpen a szépség és harmónia keresése, az egyensúly megtalálása a kint és bent, a múlt és a jövő között, akkor leszek a "most"-ban, a kegyelmi állapotban... és remélem lesznek sokan, akiknek ez szintén tetszeni fog.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freyahomedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr206452463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása